Els infants de 5è del CEIP Robines presenten el seu projecte sobre sostenibilitat

Ahir, al Casal de Cultura Can Gelabert, l’alumnat de 5è del CEIP Robines va presentar el vídeo final del projecte desenvolupat dins el marc del PAESC (Pla d’Acció per a l’Energia Sostenible i el Clima), amb el suport de l’Ajuntament de Binissalem.

A través d’aquest projecte, els infants han reflexionat i treballat diferents accions quotidianes que poden ajudar a cuidar el medi ambient, demostrant el seu compromís amb el futur del planeta.

El vídeo mostra com, amb petits gestos del dia a dia, tots i totes podem contribuir a construir un entorn més sostenible. El teniu disponible a YouTube: Vídeo projecte

Gràcies a tot l’alumnat i al professorat per la seva implicació, creativitat i entusiasme durant tot el projecte!