La vermada, sempre m’ha duit en revolt. LVIII Festa des Vermar Binissalem 2024

Als inicis d’aquesta setmana, des de l’Ajuntament de Binissalem, i com s’ha fet a les darreres edicions de la festa, s’han duit a terme unes activitats dirigides als candidats i a les candidates a l’elecció de  Vermadores i Vermadors.

El dilluns 26 i els dimarts 27 varen realitzar  La vermada, sempre m’ha duit en revolt,  que els acosta a la cultura vitivinícola, al patrimoni de la vila, a la festa que anava associada a la verema i a la creació, el 1965, de la Festa des Vermar, així com a la seva evolució.

El dimecres 28 assistiren a l’activitat No i punt! De Festa, Mallorca lliure d’Agressions Sexistes.

Agrair l’acolliment a Bodegas José Luis Ferrer i la col·laboració a Jaume Pons, Santiago Coll, Caterina Bibiloni, Casa Llorenç Villalonga-Museu Literari, Casal de Cultura Can Gelabert, Biblioteca Municipal, Serveis Socials, Consell de Mallorca i voluntàries, sense ells no hagués estat possible.

Si en voleu saber un poc més, vos esperam demà a la plaça, a les 23h, just abans de que ens comuniquin el resultat de l’elecció. Projectarem un audiovisual allà on podreu veure als candidats i a les candidates ben engrescats!!!

Visca Sa Vermada!