LXX Homenatge a la Vellesa

Diumenge 22 de setembre, a Binissalem, vàrem celebrar el LXX Homenatge a la Vellesa, en el marc de la LVIII Festa des Vermar.

A partir de 80 anys, tots els binissalemers i binissalemeres varen esser convidats per l’Ajuntament: missa, homenatge i un bon dinar.

La missa va esser oficiada per Mn.Tomeu Villalonga.

L’homenatge va esser conduït per Victoria Fernández i Marina Valcaneres, representants de l’Assembla de Joves.

El batle, Víctor Martí, acompanyat per la Vermadora Major, Maria Lluïsa Martí Llabres, i regidors de l’equip de Govern feren els honors a les persones més velles que hi assistiren: Joan Moyá Coll, de 98 anys; Emilia Lamelas Alvarez, de 96; i el matrimoni més major format per Francisca Munar Serra, de 88 anys i per Ramon Pol Bibiloni, de 94.

El Tall de Vermadors, els Gegants de Binissalem i Maria Cànoves ens obsequiaren amb les seves tonades, dances i peces musicals.

La festa va acabar amb un dinar al pati cobert de l’Escola Graduada.

 

Salut i molts d’anys per a tothom!